مشاعرك كما أدركتها و مشاعرى كما أحسستها


لا أعرف كيف أصف لكِ كم المشاعر التى تتملكنى
عندما تُجيبينى
أشعر
بسعادة لا توصف
(:
برغم كم مشاعر الشوق التى تعتصرنى
....
بداخلى الكلمات تصرُخ لمحاولة الخروج
أريد أن يكون الكلام لكِ أنتِ فقط
أتذكُرين أغنية أحبك و بعد
(أحتاج أليك)
لماجدة الرومى
عندما أسمعها و أقرأ كلماتك
دموعى تنسابُ منى دون أرادتى
أحُبك... أشكُرك...أثق فيك الأن
هذه كلماتِك لى
كم أنا أيضاً أحُبك جداً
كم أنا ممتنٌ لكِ جداً
كم أنا أيضاً مُحتاجك جداً
لكِ
سنصنع بداية جديدة بنا
ولنا
مهما كانت من صُعوبتها
لن تكون أصعب مما نحنُ فيه


أغنيتك لى
أغنية
" أحبك وبعد "


أحتاج إليك وأهرب منك وأرحل بعدك
من نفسي
في بحر يديك، أفتش عنك... فتُحرق أمواجك شمسي
وجهك فاجأني كالأمطار، في الصيف
وهب كما الإعصار
والحب فرار والبعد قرار...
وأنا أنا أنا أنا
لا أملك أن أختار
أن أختااااار
حُبك يا لهفي تضحية وعطاءات من غير حدود
وأنا لا أملك أن أعطي ودروبي أمنيةٌ ووعود
أمصيري أن أمشي وغدي أمس... و أحباء و قيود؟؟
أحتاج إليك وأهرب منك وأرحل بعدك
من نفسي
في بحر يديك، أفتش عنك... فتحرق أمواجك شمسي
وجهك فاجأني كالأمطار، في الصيف


وهب كما الإعصااااار
والحب فرار والبعد قرااااار...
وأنااااا أنا أنا أنا
لا أملك أن أختاااااااااار
حررني رفقاً...أنصرني... ساعدني كي أهجر طيفي
هل حُبك ظلي يتبعُني... يعدو بجنوناً من خلفي
وأنا إعصارك يعصف بي... يهدر... يقطفني من صيفي
أحتاج إليك وأهرب منك وأرحل بعدك من نفسي
في بحر يديك، أفتش عنك... فتحرق أمواجك شمسي


وجهك فاجأني كالأمطار، في الصيف
وهب كما الإعصار
والحب فراااااار والبعد قرااااار...
وأناااااا أنا أنااااااا أنا
لا أملك أن أختار
أن أختااااااار

كم أهواكِ

20 التعليقات:

  خواطري مع الحياة

الجمعة، 12 نوفمبر، 2010 6:52:00 م جرينتش+2

السلام عليكم
ربنا يسعدك ويفرحك ويبسطك ويزيد حبك لها كمان وكمان
هي يزيد حبها لك كمان وكمان
كلماااااااااااات روعة لاتوصف كلماتي جمالها
والاغنية اجمل
تقبل مروري
سلامي ليك اخي.

  mrmr

الجمعة، 12 نوفمبر، 2010 7:22:00 م جرينتش+2

اختيارك للاغانى وللكلمات
تمثل مشاعرك الرقيقه

ونبض حنانك الدافئ
الذى تشعر به تجاه من احببت يمثل كم الحب الذى احببتها به

فهنيئا لك بحبك
والله قادر ان يجمع بينكما

  re7ab.sale7

الجمعة، 12 نوفمبر، 2010 7:32:00 م جرينتش+2

بحب الاغنية دي اوووي اووي اوووي يا رامي ...اغاني ماجدة الرومي بجد جميلة خصوصا القديمة منها ...
بتمنالك كل خير مع من تحبها ...كلماتك لها تتمناها اي فتاة ...ربنا يوفقك

  Unique

الجمعة، 12 نوفمبر، 2010 7:44:00 م جرينتش+2

جميل أوي ومؤثر
والأغنية رائعة طبعا
ربنا يكتب لكم الخير

  Ms Venus

الجمعة، 12 نوفمبر، 2010 8:44:00 م جرينتش+2

قدام كل المشاعر الجميلة دى يا رامى

مش هقول غير بجد ربنا يجمع بينكم

ويسعد قلبك يا رامى


الاغنية طبعا تحفة

  جايدا العزيزي

الجمعة، 12 نوفمبر، 2010 9:06:00 م جرينتش+2

رامى

دائما كلاماتك تصل الى القلب مباشرتنا

لانها خرجت من القلب

رائعه خاطرتك والاروع احساسك

شكرا على الاغنيه

وراقنى جدا الكليب

يسلم اختيارك

تحياتى

  Tarkieb

الجمعة، 12 نوفمبر، 2010 9:55:00 م جرينتش+2

ربنا ينولك المراد ...بس حد يسمع ماجدة الرومي دمها يلطش ياراجل

  sony2000

الجمعة، 12 نوفمبر، 2010 10:37:00 م جرينتش+2

ياعييييييييييييييييني عليييييييك يااهلاوي
لما كدا بتمخمخ
يارب تفضل فالحاله دي
يامبدع دائما:)

  همسات وبحــ الحياه ــر

الجمعة، 12 نوفمبر، 2010 11:05:00 م جرينتش+2

كلامك المرة دى جميييل جدا
انا قريته مرتين وفيه جمل قريتها كتير وابتسمت
قلبك جميييل
ربنا يفرحك ويسعدك

  ميـكانـو

الجمعة، 12 نوفمبر، 2010 11:25:00 م جرينتش+2

هنا مكان للحب وبس مش فى اي مجال تانى ومش ينفع يكون في اي مجال تانى

بجد يارامى مدونتك من المدونات اللي بفتحها برتاح نفسيا فيها

سؤال لسه مش عرفت انا مين؛)

  BNT ELISLAM

الجمعة، 12 نوفمبر، 2010 11:56:00 م جرينتش+2

الاحساس ها حلو اوى
كمه المشعر والحب المتدفقه هايله
ربنا يزيد كمان وكمان

  ميـكانـو

السبت، 13 نوفمبر، 2010 12:01:00 ص جرينتش+2

وانت طيب يارب :)

  شيرين سامي

السبت، 13 نوفمبر، 2010 12:40:00 ص جرينتش+2

طب و بعدين في الأغاني الحلوه دي:)

  Tears

السبت، 13 نوفمبر، 2010 12:49:00 ص جرينتش+2

عظيم يا رامى

فرحانالك اوى لان دى من اسعد و امتع لحظات العمر....هى قمة الاحساس


تحياتي

  mostafa rayan

السبت، 13 نوفمبر، 2010 3:42:00 ص جرينتش+2

اشعر ان كلمات الخاطرة احلى من كلمات الاغنية
لك كل التيحة والود يا صديقي الجميل

  momken

السبت، 13 نوفمبر، 2010 10:36:00 ص جرينتش+2

وهب كما الإعصااااار
والحب فرار والبعد قرااااار...
وأنااااا أنا أنا أنا
لا أملك أن أختاااااااااار

ـــــــــــــ

صديقى العزيز رامى

اسبح بزورق امالك عبر لاخطار
اسبح وتحدى الاقدار
فالحب قرار والعشق قرار
وقدرك ان تسبح ضد التيار

البوست رائه ومتميز جدا
دائما تلمسنى كلماتك

تحياتى

  الحب الجميل

السبت، 13 نوفمبر، 2010 12:30:00 م جرينتش+2

جميل اوى البوست يا رامى
كله مشاعر واحاسيس جميله ورقيقه
تسلم ايدك
واختيارك للاغنيه
دمت بخير

  Haytham Alsayes

السبت، 13 نوفمبر، 2010 1:48:00 م جرينتش+2

ربنا يريح قلبك يارامي
رومانسية جامدة
ومن القلب

تحياتي يابو الروم

  Mona

الأحد، 14 نوفمبر، 2010 12:25:00 م جرينتش+2

مشاعر رقيقة وحالمة وربنا يزرقك بكل الخير -

تحياتى لك

  Ramy

الأحد، 14 نوفمبر، 2010 2:42:00 م جرينتش+2

شكراً

كل سنة و كلنا طيبين

عارف انا بقيت سمج فى انى مش برد على حد

بس بجد مش لاقى كلام أرد بيه

أهم حاجة أن أنا بجد ممتن جداً ليكم كلكم

شكراً