ودة مين و ده مين ... اللى هنقوله كتر خيرك (:

شكرا جد جدا جدا
لأختنا العزيزة منى درويش
مدونة واحد شاى
ع الهيدية الجميلة دى
اللى هو القالب الجديد
عمايل أديها مظبوط زى الشاى (:
الأغنية دى أهداء ليها (:
يا رب تعجبها
عرفتوا ليه بقى انا رجعت
علشان الروح الجميلة جدا اللى بينا
ربنا يدمها علينا كلنا


26 التعليقات:

  mrmr

السبت، 18 سبتمبر، 2010 2:49:00 م جرينتش+3

فعلا منى بنت جدعه قوى
انا سمعت عنها كتير وكتير صحيح مش بازورها ومش دخلت مدونتها لكن صيتها واصل لحد الصعيد
ربنا يجازيها خير

  MR.PRESIDENT

السبت، 18 سبتمبر، 2010 2:57:00 م جرينتش+3

مبروك يا رامي علي الاستيل الجديد

تحياتي ليك ولمني .

  كيــــــــــــارا

السبت، 18 سبتمبر، 2010 3:18:00 م جرينتش+3

woooooooooooooooooow

بجد تحفة اووووووووووووووووي

تسلم ايدك يامنوووووووووووون

  Baskouta

السبت، 18 سبتمبر، 2010 3:25:00 م جرينتش+3

منونة دي جميلة واي حاجة تعملها لازم تكون رقيقة زيها
وانا بحييها على اختيارها للالوان لان اللون الهادي ده كتير لايق على مدونتك على كلامك ورقة بوستاتك
مبروك مرة تانية النيولوك
وتحياتي البسكوتية بالالوان السماوية

  فاتيما

السبت، 18 سبتمبر، 2010 3:27:00 م جرينتش+3

تسلم ايدين منونا
هيا فنانة بجد


تعرف انه لايق عليك يا رامى
انتا اصلك صافى زى النيل
و انا اصلا بحب اللون الفيروزى
بحس انه بتاعنا
بتاع المصريين
زى النيل برضو

انا معاك يا ر ر
و هقول
كتر خيرك
يا منونتى
يا قمورتى

  adel

السبت، 18 سبتمبر، 2010 4:55:00 م جرينتش+3

مبروك مبروك
لولا اني مستعجل عشان خارج كنت عملتلك فرح

منونا علي فكرة ذوقها و دماغها حلوين قوي في الحاجات دي
:)

  ستيتة حسب الله الحمش

السبت، 18 سبتمبر، 2010 5:00:00 م جرينتش+3

بصراحة المدونة حلوة "جدي" :)
تسلم ايد منونة
وتسلم انت يا رامي
ربنا يخلينا يا بشر لبعضيشنا

  الحب الجميل

السبت، 18 سبتمبر، 2010 5:19:00 م جرينتش+3

جميل ...
تسلم إيدك يا منونا
مبروك عليك القالب الجديد يا رامى
دمت بخير

  richardCatheart

السبت، 18 سبتمبر، 2010 5:53:00 م جرينتش+3

تحفه ماشاء الله


منونه دى السكر اللى بيحلو به الواحد شاى والله


مبروك عليك وربنا يجعلهالك قدم الخير

ويسلم ذوقك يا منونه

  Tears

السبت، 18 سبتمبر، 2010 6:30:00 م جرينتش+3

انت رجعت يا رامى عشان الصح اللى العقل بيقوله اننا نرجع و نستمتع بحياتنا

مش نسيب قله من الجهلة و الغوغاء يعيشونا ازمة مفتعله


مبروك على لوك المدونة الجديد :)

  أتنين حبيبين

السبت، 18 سبتمبر، 2010 7:40:00 م جرينتش+3

لوك جميل


ملييييييييييييييييون مبروووووووووووك عليك ياغالى

ربنا يسعدك

وميرسى كتير لمنى الجميله

على زوقها الراقى
الف الف الف الف
مليون مبروك

  أتنين حبيبين

السبت، 18 سبتمبر، 2010 7:42:00 م جرينتش+3

زعلت كتير لما شفت تعليقك عند الاخت تيرز

احنا اخواتك يا رامى وهنفضل اخواتك ومش هنسيبك

بجد حساك اخوايا اللى مش والدته امى
بعتز بيك وبفتخر بيك
ومنور الدنيا كلهاااااااااااااااااا

ورده جميله لاحلى رامى بالدنيا كلهااااااااااااااااا

  Haytham Alsayes

السبت، 18 سبتمبر، 2010 7:44:00 م جرينتش+3

حلوة المدونة كدة يارامي
والاجمل اللي انت فيها

تحياتي لمني
وليك

  sweet angel

السبت، 18 سبتمبر، 2010 8:40:00 م جرينتش+3

ايوة ياعم
ايه النيولوك الجميل ده

مبروووووووك

  موجة

السبت، 18 سبتمبر، 2010 10:52:00 م جرينتش+3

ممممممم
وااااااااااااااو
قالب فى منتهى الروعة
تسلم ايديها
زوقها جميل اووووى
عاوزة حته تورته بقى
وجمبها
واحد شاى
كل سنة وانتو طيبين بمناسبة الدراسة

  محمود(باحث عن حب)

السبت، 18 سبتمبر، 2010 11:33:00 م جرينتش+3

الف مبروك على اللوك الجامد ده
يا باشا
والمره اللى جايه
هجيب لك
رغيفين عيش
شمسى
هيص
ياعم

  Hager ZaǮbal

الأحد، 19 سبتمبر، 2010 3:57:00 ص جرينتش+3

منونه من اجمل الناس اللي عرفتهم من بلوجر :)

تسلم ايديها :)

ومبروووووووك يا رامي :D

  Noha Saleh

الأحد، 19 سبتمبر، 2010 4:54:00 ص جرينتش+3

حلو الاستايل الجديد
منى انا ماعرفهاش من كتير انا اعرف مدونتها واعرفها على خفيف بس انا عارفة انها جدعة جدا وطيبة جدا وجميلة وانا بحبها والله من غير مااشوفها
الاغنية دى انا بحبها جدا على فكرة

  أع ـقل مـ ج ـنـونــة

الأحد، 19 سبتمبر، 2010 6:13:00 ص جرينتش+3

جامد النيولوك يارامي ^_^

منونة ذوقها جااامد .. والقالب فعلا لايق عليك خالص ^_^

ابسط ياعم عقبال مانعملك نيولوك فرحك ان شاء الله :D :P

  ELMOSTAFZ

الأحد، 19 سبتمبر، 2010 8:50:00 ص جرينتش+3

مبرووووك يا رامي ، سبحان الله كنت لسة قريب داخل واحد شاي من الموبايل و عجبني ف القالب بتاعها انو خفيف جدا و بيفتح ع الموبايل بسرعة من غير ما يهنج ، مينفعش تعمل ثواب ف أهل البلوجر كلهم و تبعتلهم القالب ده قبل ما التليفون يشتمني :)

  ميرا ( وومن )

الأحد، 19 سبتمبر، 2010 10:28:00 ص جرينتش+3

ايه الجمال ده بجد حلو قوي قوي ولايق عليك والبانر وهمي

تسلم ايد منونة وقلبها وعنيها

وتسلم يارامي

بنبسط لما باجي هنا قوي يا رامي

ربنا يباركلك

ويديم عليك نعمة محبة الناس

  كلام من قلبي

الأحد، 19 سبتمبر، 2010 3:12:00 م جرينتش+3

مبرك القالب الجديد
فعلا شكله جميل اوي
تحياتي

  م. حجاز

الأحد، 19 سبتمبر، 2010 4:26:00 م جرينتش+3

مبروك القالب الجديد يابرنس قالب جميل والله خصوصا انى بحب الازرق

ويابختك يعم بمنى درويش الا قولى قبضت منك كام؟؟؟

هههههههه

  Ramy

الأحد، 19 سبتمبر، 2010 10:46:00 م جرينتش+3

اولا

شكر كبييييير

لمنونا اول مرة اقوله منونا صراحة
(:

اختنا العزيزة

(:

ثانيا شكرا ليكوا جدا جدا جدا

(:

ثالثا حد يسألنى و يقولى طيب يا عم رامى أية وجه الأرتباط الأغنية دى بالشكر

أقولكم لا دى ليها ارتباط كبير

أصل الهدية دى بتاعت عيد ميلادى فاكرينه
يااااه يا عم رامى (:

هههههههههههههههههههههه

بس اصل هى كانت هتيجى بدرى الهديه بس انا بعيد عنكم فقرى (:

كنت هقفل المدونة و هى كانت مشغولة و بالرغم من كدة عملته و بعتته

و بأمانة انا لسه كنت بقول فى بالى عاوز اغلس عليها و مفيش يوم و التانى و هى بعتته

يعنى مكشوف عنى الحجاب (:

أيه يا عم رامى انت هتعمل كومنت أكبر من البوست و لا أيه (:

طب مش هطول عليكوا بقى (:

شكرا ليكم (:

و الله يبارك فيكم

  أحمد شريف

الاثنين، 20 سبتمبر، 2010 1:22:00 م جرينتش+3

أنا كمان لازم أشكرها جداً

مُبارك عليك وعلينا القالب الجديد والمريح جداً عن سابقه وتعلم رأيي فيه يا صديقي :))

  мαησηα

الثلاثاء، 21 سبتمبر، 2010 7:13:00 ص جرينتش+3

يا كسوووووووووووووووووفى ويا خيبتى التقيلة

كل الناس الحلوة دى هنا علشان تقولى ميرسى وانا مادخلتش :( ومتاخرة كالعادة

انا اسفة والله ع التاخير اصل انا فايدى شغل بخلصه كده وان شاء الله يارب ما افضاش هههههههه اصل انا مستنية حاجة حلوة اوى يارب تكمل ع خير


بجد ميرسى ليك يا رامى ع زوقك وانك عملت بوست علشانى والمفروض ماكنش يحصل احنا اخوااااااااااااات يا ابنى

غير كده بجد كادوهياتك مغرقانى

وكفاية ان هدية عيد ميلادك اتاخرت شهرين بحالهم ههههههه
بس ممكن نعتبرها هدية السنة الجاية كمان هههههههه

كل سنة وانت اطيب وانت وسطينا منورنا يارب

وميرسى اوى ليكم كلكم ياجماعة بجد الله يكرمكم ووالله كلامكم ده كتير عليا اوى

يارب اكون دايما عند حسن ظتكم بيا يارب اللهم اميييييين

انا بحبكم اوى اوى اوى

ميرسى ع الاغنية اللى بموت فيها يارامى دى زوقك بيعجبنى ف الاغانى بجد