من أنا

طبعا أول ما دخلت المدونات كان عالم غريب جدا عليا
معرفش فية أية كويس وحش خير شر
We will see
كنت بقول لنفسى كدة (:
عملت المدونة دى علشان سبب انا قلته كتير
فدخلت بأسم سامى فوزى أسم ظريف مش كدة (:
كل المدونين والأكونت اللى على الفيس عارفين سامى
بس انا عرفت ناس محترمة جدا جدا
وعرفت أسمائهم و اشكالهم
فعيب قوى أن الناس دى تكون واثقة قوى فيا
وانا لأ أو حتى مش واثقة فيا فى نفسها وانا لأ



أنا رامى فايز ناشد ميخائيل
دة اسمى زى ما فى البطاقة (:
أساسا من القاهرة بس عايشين فى الأقصر
حد هيقول وحد يسيب القاهرة ويعيش فى الأقصر
طب أعمل ايه ياجماعة كان شغل الوالد بقى الله يرحمه
وبشتغل فى شرم بس عاوز أرووووح عاااااااا
أنا عندى 30 سنة وهكمل 31
23 يوليو بأذن الله
خريج كلية تربية نوعية تكنولوجيا تعليم
أنا متعين بس واخد أجازات بدون مرتب
بس
دة أنا بأختصار شديد جدا
شكرا لأتساع صدوركم ليا و لرخمتى
*************************************************
ملحوظة للى هيتابعنى بعد كدة كل الحاجات اللى انا هنشرها انا كتبتها من بدرى مش بتعبر عن وقت نشرها حتى الفيديوهات
شكرا

رامى

34 التعليقات:

  Sharm

الثلاثاء، 15 يونيو، 2010 3:08:00 م جرينتش+3

رامز باشا

مقولتلناش بتشتغل ايه ؟

  لـــولا وزهـــراء

الثلاثاء، 15 يونيو، 2010 3:08:00 م جرينتش+3

تسجييييييييييييييييييييييييل متابعة ..حلوة حكاية الحلقات دي جديدة يا سامي ... وبعدين من القاهرة للاقصر مفرقتش كتير هما 15 ساعة سفر تقريباَ :d ..الله يرحم والدك .

لـــولا

  samy

الثلاثاء، 15 يونيو، 2010 3:24:00 م جرينتش+3

لولا

هتسجيلى اية بالظبط هههههههه لالا مفيش حلقات

انا بقول حاجات اصلى هتكون حزينة شوية بس دى مش مودى دلوقت

بس هأعرض اللى كتبتة من فترة كدة بس هههههه

بس هما 12 ساعة بالأسبانى على فكرة
(:(:

شكرا على المتابعة و التعليق

(:(:

  samy

الثلاثاء، 15 يونيو، 2010 3:29:00 م جرينتش+3

شارم

احمد أية الأخبار انا

رامى بشتغل فى شرم فى محلات بس تعتبر خلاص انا فى مرحلتى الأخيرة لانها بلد تخنق حقيقى

شكرا للمتابعة يا دوك

  Tears

الثلاثاء، 15 يونيو، 2010 3:50:00 م جرينتش+3

اخيرا مدونتك بدأت تقبل تعليقات لان الصبح كانت معلقة و حاولت كذا مرة بلا فائدة

كل سنة و انت طيب

و ربنا يوفقك دايما

  samy

الثلاثاء، 15 يونيو، 2010 3:52:00 م جرينتش+3

tears

انا اسف جدا

وأنتى طيبة شكرا

و يوفقنا جميعا

شكرا على الأصرار (: للتعليق

  ساسو

الثلاثاء، 15 يونيو، 2010 4:50:00 م جرينتش+3

اهلا سامي سوري أقصد رامي
انا اسفه علي التأخير بس والله لسه جايه من الامتحان
بجد تشرفنا
وربنا يوفقك
ويهديك للطريق الصح

  мαησηα

الثلاثاء، 15 يونيو، 2010 5:30:00 م جرينتش+3

ده انت عملت فيا مقلب ابن لذينة

انا اعرف انك سامى ال وايه الاقيك

معلق عندى وبتقولى رامى يا نهار ابيض

الراجل اتهكر عليه هههههههههههه

اما انت رامى جبت سامى فوزى ده منين هه ؟؟؟

ومبرووووووووووووووك يا عم الاستايلات الجديدة

نورت بلوجر ولو انها متأخرة

والبيت بقه بيتك

وانا الحمد لله متابعة من زمااااااان

هتابع كمان ان شاء الله

يلا عايزينك تسطع بسرعة ف سماء بلوجر

  Mado

الثلاثاء، 15 يونيو، 2010 5:52:00 م جرينتش+3

اساسا من القاهره وعايش فى الاقصر وبتشتغل فى شارم !!
ده انت لفيت مصر يا راجل :)
كام ساعه مواصلات من شرم للاقصر !! يوم !! :)

متابع اللى بعد كده يا صاحبى
بالتوفيق

  samy

الثلاثاء، 15 يونيو، 2010 6:03:00 م جرينتش+3

ساسو

ولا يهمك انا عارف ربنا يوفقك ويوفق كل الناس اللى بتمتحن

(: ما انا عارف الناس هتتلخبط لغاية متركز (:(:

شرفتى و بالتوفيق

  samy

الثلاثاء، 15 يونيو، 2010 6:16:00 م جرينتش+3

استاذة منى

اسعدتنى زيارتك

شكرا للتعليق الجميل (:

يتهكر عليا يا خبر عيب قوى (:(:(: معندكيش طريقة احمى بيها الأكونت

وألف سلامة لزورك

شكرا جدا (:

  samy

الثلاثاء، 15 يونيو، 2010 6:18:00 م جرينتش+3

mado

اية رأيك بقى يا باشا خريطة (:(:

و طبعا انا مبسوط جدا للتعليق و ان انت هتابع اللى جى

شكرا يا صحبى

  طالبة مقهورة ..درجة أولى

الثلاثاء، 15 يونيو، 2010 9:06:00 م جرينتش+3

رامي ..سامي كلهم على نفس الوزن..

اهلا وسهلا تشرفت جدا بمعرفتك

زائد انك مواليد شهر يوليو زي حالاتي ^_^

سلامااااات بقى هروح امتحن واتابع لما اخلص

رضوى

  samy

الثلاثاء، 15 يونيو، 2010 9:13:00 م جرينتش+3

رضوى

ايه رايك انا محبتش اكون اسم بعيد اخترت حاجة قريبة منى (:(:

انا اللى اتشرفت صدقينى كل الناس المدونين محترمين جدا

طب شوفتى شهر واحد دة كده هدعيلك بزيادة بقى

ربنا يوفقك و يوفق الجميع

  الحب الجميل

الأربعاء، 16 يونيو، 2010 12:51:00 ص جرينتش+3

جميله منك صراحتك يارامى
ربنا يوفقك ان شاء الله
مبروك شكل المدونه الجديد
تحياتى

  samy

الأربعاء، 16 يونيو، 2010 1:34:00 ص جرينتش+3

الحب الجميل

شكرا ليكى

ويوفقك انتى كمان و يوفقنا كلنا

الله يبارك فيكى

شكرا للمرور والتعليق (:

  صيدلانيه طالعه نازله

الأربعاء، 16 يونيو، 2010 11:37:00 ص جرينتش+3

مدام عايش فى الاقصر تبقى صعيدى زينا
اصل الصعيد عنده قدره انه يطبع شخصيته
على كل اللى يعيش فيه
انت حد جميل قوى يا رامى و بجد كلنا بنحبك و نحترمك
غير بقلى اسمك فى التعليقات و خليه رامى

عشان تبقى حقيقى اكتر
دمت بكل خير

  samy

الأربعاء، 16 يونيو، 2010 11:53:00 ص جرينتش+3

دكتورة (:

أكيد ان الصعيد أثر عليا كتير جدا لآن انا عيشت حياتى تقريبا فى الأقصر بس

بس خدت الحاجات الحلوة بس من الصعيد (:(: اصلى فى حاجات مش بحبها فيه

وأن شاء الله هغير الأسم

شكرا ليكى و انا كما بعزكم جا جدا علشان كده حبيت انى اكون انا قدامكم (:

ربنا يوفقك ويكون معاكى

  توفيق التلمساني

الأربعاء، 16 يونيو، 2010 1:44:00 م جرينتش+3

رامي ، إسم جميل ، و الإحاء الذي يخلص إليه من يتجول في مدونتك هو أن صاحبها يتميز ببساطة لذيذة.

تشرفت بالتواصل معك يا رامي.

تحياتي الأخوية.

  samy

الأربعاء، 16 يونيو، 2010 1:58:00 م جرينتش+3

استاذى توفيق التلمسانى

سعدت جدا لما شوفت تعليق حضرتك

و شكرا جدا لحضرتك دة من ذووقك

انا اللى ليا الشرف صدقنى ممكن تكون المدونة مش سياسية او موضعهامش تقيله بس هى زى ما انا قلت فى البوست كانت لهدف معين فى حياتى

بس طبعا مدونة حضرتك كانت الشيىء اللى بقول فى رايى انا مش سياسى عتيد ومش مهتم بالسياسة بس بقول رايى من شعورى الداخلى

معلش طولت على حضرتك بس من ساعدتى صدقنى

شكرا جدا جدا جدا

  داليـ ـ ـ ـ ـ ـ ــــا

الأربعاء، 16 يونيو، 2010 3:59:00 م جرينتش+3

أول مره أجيلك والاقى إعترررررررررافات

بس جميل أوى منك أنك قلت زى ما الناس وثقت فيا أنا كمان لازم تكون أد الثقه وعملت كده
شعور جميل

بس غير سامى بقه وخليها رامى

تحياتى أستاذ رامى

  samy

الأربعاء، 16 يونيو، 2010 4:49:00 م جرينتش+3

داليــــــا

شفتى اول مرة تيجى تعرفينى علطول (:(:

انا من الناس لو ان الناس اللى حواليا قدرونى بقدرهم اكتر و اكتر و لو بقدر حد وبحترمه ومقدرنيش عادى مش معنديش دم لا بس عادى بقى

ان شاء الله هغير الاسم

تحياتى لكى (:

شكرا للتعليق

  هوبتي

الأربعاء، 16 يونيو، 2010 8:28:00 م جرينتش+3

رااااااااااااامي وحشني جدا بجد انا لسه داخله اليوم حالا علي الانتر نت عن طريق سيبر كنت ناويه اتكلم عن المشكله الي انا فيها هنا بس قلت لا مش هاغمكم بس هامسي عليكم ....
وانا سعيدة ان ليا صديق واخ زيك بجد ربي لا يحرمني منك

  Ramy

الأربعاء، 16 يونيو، 2010 9:16:00 م جرينتش+3

هوبتى

ازيك انتى اللى وحشانة بجد صدقينى ل ولا هتغومينا ولا حاجة فضفضى ميهمكيش

طبعا انا فرحان جدا ان انتى زوتينى وانتى فى الحالة دى

بس سبيها على ربنا وهو هيخلصهالك

رينا معاكى ويوفقك و تجيلنا بسرعة (:

  (ست* جنى* الحسن)

الخميس، 17 يونيو، 2010 1:05:00 ص جرينتش+3

سلامو عليكو..
مبروك القالب الجديد.
جميل ان الانسان يكون واثق من اللى يعرفهم والاجمل انه يكون صريح مع نفسه.
كل سنة وانت طيب مقدما.
لك تحياتى

  لـــولا وزهـــراء

الخميس، 17 يونيو، 2010 1:07:00 ص جرينتش+3

ســـــــــامى او رامـــــــى

اعتذر على التاخير معلش بقى كنت مشغوله فى التاج بتاعى اللى شرفتنى فيه بأول تعليق
وبعدين الاقصر بلد الحضاره والقاهره جوها حار اوى

وشرم بقى تحفه
ربنا يوفقك فى اى مكان تكون فيه

زهــــراء

  Ramy

الخميس، 17 يونيو، 2010 11:53:00 ص جرينتش+3

(ست*جنى*الحسن)

وعليكم السلام

أكيد طبعا لما الواحد يلاقى ناس محترمة لازم يثق فيهم و الصراحة مع النفس احسن ما حد يجى يقولك (:

الله يخليكى وانتى طيبة(:

شكرا للمتابعة والتعليق

  Ramy

الخميس، 17 يونيو، 2010 11:55:00 ص جرينتش+3

زهراء

لالا مفيش اى اعتذار ازاى دى مدونتك فى اى وقت (:

انا كنت حاسس ان فى حاجة وتمام جت فى التاج (:(:(:

الله يخليكى ويوفقك ويوفقنا جميعا

  ميرا ( وومن )

السبت، 19 يونيو، 2010 10:28:00 ص جرينتش+3

أوبااااااااااا كل دة يحصل وانا مش هنا الله يسامح الغيبوبة اللي انا فيها دي

رامي مش سامي انت كنت بتشتغلنا بقي :))

طيب انا بقي عاوزة اعرف ليه كنت متنكر في سا مي هه ليه ؟؟

اعترف دلوقتي حالا

عموما يا رامي ايا كان أسمك انت بجد شخصية جميلة ومحترمة وسعيدة اني اتعرفت عليك

  Ramy

السبت، 19 يونيو، 2010 11:54:00 ص جرينتش+3

ميرا (وومن)

اخيرا مش مصدق (:(:

الله يسامحها الغيبوبة (:(:

أنا كنت متخفى لسببين السبب الأول انا ذكرته فى البوست
السبب التانى شخصى شوية (:

الله يخليكى دة من ذووقك أنا لو مش عارف نى اتعرفت على ناس محترمة و ناس كويسة زيك مكنتش أتكلمت بس عيب قوى (: الناس تكون مقدرانى وانا لأ (:

ربنا معاكى ويوفقك

  موجة

السبت، 19 يونيو، 2010 1:57:00 م جرينتش+3

بوست رائع
تسرني معرفتك وزيارتك
موجة

  Ramy

السبت، 19 يونيو، 2010 2:03:00 م جرينتش+3

موجه

شكرا ده من ذووقك

انا اللى أتشرفت

شكرا للزيارة و التعليق

  سمع هوص (Abo 3li)

الخميس، 24 يونيو، 2010 2:41:00 م جرينتش+3

انا جييييييييييييييييييييييت...
اهلا ياعم رامي... كده نورت البلوجر اكتر بأسمك الحقيقي...

  Ramy

الخميس، 24 يونيو، 2010 3:06:00 م جرينتش+3

يا عم خضتنى ياعم
(:(:

اهلا بيك يا ابو على

البلوجر منور بالناس العسل اللى زيك يا باشا

يارب متكنش اول و اخر زيارة (: