ندماااااان



ندمان على كل لحظة ضيعتها منغير حب
ندمان على السنين اللى راحت و محبتش
ندمان لانى لما حبيت معرفتش أحب
ندمان على حب مكنش يتحب
ندمان على الحب الصامت منغير فعل
ندمان على وقت نادانى فية الحب
و عمرى ما سمعت
********
مش ندمان على حب لما ناديته مسمعشى
مش ندمان انى ممكن استنى الحب لما يسمعنى
و مش هندم بعد دة كلة على حبه اللى ف قلبى
مش.....ندماااان

18 التعليقات:

  resalatye

الثلاثاء، 8 يونيو، 2010 4:43:00 م جرينتش+3

الله يا سامى عليك ولله
بس انا ندمانه على وقت ضيعته فى الحب ومستفتدش بيه
تسلم ايديك

  samy

الثلاثاء، 8 يونيو، 2010 5:15:00 م جرينتش+3

رسالتى

لا صدقينى متندميش حتى لو حبك دة منجحش بس انتى لو دورتى جواكى هتلاقى ان انتى استفدتى بجد فى حاجة ايجابية سابها فيكى
متبوصيش بس على السالب فى ايجابى برضة

الله يسلمك

  لـــولا وزهـــراء

الثلاثاء، 8 يونيو، 2010 5:25:00 م جرينتش+3

ايه الجماااااالده يافندم؟ حلو قوي البوست وجميل انا حسيت ان اسمه لازم يكون ندمان..ومش ندمان...لانه بيحمل التناقضين بالنسبة لانك ندمان عشان محبتش كل شئ بآوان

"ندمان على كل لحظة ضيعتها منغير حب
ندمان على السنين اللى راحت و محبتش "


اما
"ندمان لانى لما حبيت معرفتش أحب
ندمان على حب مكنش يتحب "

ده ممكن يكون قلة تجارب او سوء اختيار بس الاجمل اننا مكملين وبنقوم تاني على رجلينا ونتعلم من اخطائنا.

"
ندمان على الحب الصامت منغير فعل
ندمان على وقت نادانى فية الحب
و عمرى ما سمعت"



من اصعب انواع الحب تحب بس ميكطونش فيه فعل ..


"
مش ندمان على حب لما ناديته مسمعشى
مش ندمان انى ممكن استنى الحب لما يسمعنى
و مش هندم بعد دة كلة على حبه اللى ف قلبى
مش.....ندماااان "

حلو الاصرار ورا كلمة مش ندماااااااااااااااان
مش لازم تندم على قلب مسمعش نبضكط ولا تندم على حد مقدرش في يوم حبك
ولا تنزل دمعة على ذكرى مفيهاش فرحك

ربنا يبدل كل لحظات حياتك سعادة وحب وخير

لـــولا

  samy

الثلاثاء، 8 يونيو، 2010 6:18:00 م جرينتش+3

لولا

أولا شرفتى المدونة ونورتى

الحب اللى مكنش يتحب اللى أقصدة دة قديم مش اللى انا فية

وشكرا جدا على تفصيلك للى انا كتبة

شيىءجميل بجد

وهفضل اقول كل شيىء فى المدونة دى ليها وعنها وملكها

شكرا جدا جدا على التعليق الجميل دة وأرجو ان ميكونش الأخير

شكرا

  Mado

الثلاثاء، 8 يونيو، 2010 7:05:00 م جرينتش+3

جاااااااااامد البوست ده يا سامى :)

مش ندماان :)

تسلم ايدك

استمر
:)

  samy

الثلاثاء، 8 يونيو، 2010 7:26:00 م جرينتش+3

mado

شكرا يا صحبى دة بس من ذوقك نورت المدونة

الله يسلمك

ان شاء الله

شكرا على المتابعة (:

  لـــولا وزهـــراء

الثلاثاء، 8 يونيو، 2010 9:40:00 م جرينتش+3

ساااااااااااااامى


شوفت بقى هيكون عندنا 2 تعليق من مدونة بالحب اتجمعنا ههههههههه

كل تجربة حب الواحد بيمر بها بتاخد منه حاجات وبيتعلم فيها حاجات المهم انه مش يندم لان بكل بساطه لو كان ربنا كتب لهذه القصه الاستمرار كانت هتتتوج بالزواج كل حاجه ولها حكمه
اى قصة حب لازم ناخد منها حكمه وتجربه ونتعلم منها حاجات ممكن نظن انها حاجات تافهه لكن عن جد بتكون حاجات مهمه

اتمنى لك الحب الحقيقى على الدوام والا تندم على اى شئ فى حياتك
حتى لو كان الحب انتهى يكفى انك عشت فيه ايام سعيده


زهـــــــــــراء

  samy

الثلاثاء، 8 يونيو، 2010 11:19:00 م جرينتش+3

(:
زهراء

صدقينى انتو شرفتوا المدونة (:(:

دة أكيد ان الواحد بياخد من اى تجربة بيخضها فى الحياة حاجة بيتعلم منها

شكرا على الأمنية انا مش ندمان زى ما قلت

عارفة انا مش قادر اصدق دى المشكلة مش عارف اصدق

شكرا جدا جدا على المتابعة والأهتمام

  الحب الجميل

الأربعاء، 9 يونيو، 2010 1:06:00 ص جرينتش+3

بوست جميل

سلمت يداك

كان ليك نداء فى البوست اللى قبل الاخير ربنا يخليكم ليا
تحياتى

  هوبتي

الأربعاء، 9 يونيو، 2010 6:26:00 ص جرينتش+3

ندمانه لاني ماعترفتش بحبي لها
ومش ندمانه لاني حبيته برغم انه ما حبنيش

  Baskouta

الأربعاء، 9 يونيو، 2010 9:24:00 ص جرينتش+3

Great post
I liked the words , the sense and the meaning
Good for you
bgad post gameeeeel
Regards
Baskouta

  بنت وولد

الأربعاء، 9 يونيو، 2010 12:40:00 م جرينتش+3

الله على الكلام الحلو
متندمش على حاجه حصلت
و حاول انك فى المستقبل متندمش تانى
و ربنا يا سيدى ميجيبش ندم

كلامك حلو قوى

دمت بود

  samy

الأربعاء، 9 يونيو، 2010 1:20:00 م جرينتش+3

الحب الجميل

دة من زووقك

اللة يسلك

انا اسف ماهو هذا النداء

ربنا يخلينا كلنا لبعض مدام فى محبة خالصة لله وللناس

شكرا جدا جدا على المتابعة و على التعليق

  samy

الأربعاء، 9 يونيو، 2010 1:25:00 م جرينتش+3

هوبتى

لية بس معترفتيش لية بحبك كان هيسهل حاجات كتير ليكى

المشكلة بقى انى انا اعترفت ليها مش عارف بقى المفروض كنت استنيت ولا كدة صح ولا اية

صدقينى مجر الشعور بالحب دة هيفرق معاكى كتير جدا جدا هيفرق للأحسن حتى لو مفيش مقابل بس نستخدم الحب دة كطاقة ايجابية

يعنى انا لو مكنتش حبيت مكنتش كتبت اى حاجة من اللى انا كتبتها وهكتبها ان شاء الله

شكرا ليكى يا هوبتى على المتابعة شكرا

  samy

الأربعاء، 9 يونيو، 2010 1:30:00 م جرينتش+3

baskouta

thx for your support

and good for you also

thx for your comment

شكرا ليكى و لتعليقك الرقيق

  samy

الأربعاء، 9 يونيو، 2010 1:34:00 م جرينتش+3

بنت وولد

دة كلامك اللى جميل

صدقنى وصدقينى (: انا مش ندمان خلاص ابتديت الحياة توضح ليا اكتر واكتر

وبأذن الله مفيش ندم تانى

شكرا على المتابعة وارجو متكنش اخر مرة ليك و ليكى (:

  ساسو

الأربعاء، 9 يونيو، 2010 1:43:00 م جرينتش+3

يا سلام يا سامي
والله انا بقيت بستني جديدك علي نار
لأني متأكده هو هيبقي ازاي
كل جميل ورقه وزوق وفن بلقاهم بين سطورك
بجد حرفك وقلمك سحروني
وبجد بجد والله مدونتك دي باتت تهمني جدا
لأن بجد انت انسان رقيق وزوق

بس أنا عايزه ميبقاش في ندم تاني
ربنا يوفقك
وكل جميل يبقي في طريقك

  samy

الأربعاء، 9 يونيو، 2010 2:16:00 م جرينتش+3

ساسو

مش عارف اقول اية بس

بجد شكر شكرا جدا جدا ليكى

و مفيش ندم صدقينى علشان كدة انا قلت فى الأخر انا مش ندمان

شكرا ليكى (:(: