هفضل اكلم ربنا


أتعب كتير وأحزن كتير
لما اختار لنفسى طريق و فية اسير

أتعب كتير وأحزن كتير
لما فى بعدى بأيدى احفر ألف بير

وأنسى كلام قولتة كتير
أن انت دربى وحدك و معاك المصير

محتاج لصوتك محتاج رعيتك
محتاج تقولى أنا حاسس بحيرتك

ترشدنى مين وتقولى فين
تمسكنى يدك أنت من أيدى اليمين
من أيدى اليمين

أفرح كتير وأبقى بصير لما مشورتك تبقى نورى فى المسير
وأنسى الألام وأنسى الملام لما ألاقى فى اللى أختارتة كل خير



وأن ندانى البعد تانى أحرسنى من ضعفى ومن ميل الطريق
من ميل الطريق

محتاج لصوتك محتاج رعايتك محتاج تقولى أنا جنبك حاسس بحيرتك
ترشدنى مين وتقولى فين تمسكنى يدك أنت من أيدى اليمين
********************************************************************************

الكلام دة مش انا اللى كتبتة انا سمعتة عجبنى فنقلتة كل الكلام تحت بند ترانيم بحبها مش من تأليفى

16 التعليقات:

  الحب الجميل

الأربعاء، 9 يونيو، 2010 7:48:00 م جرينتش+3

كلمات جميله

جميل تحدث النفس مع الله

دمت بخير

تحياتى

  زهــــراء

الأربعاء، 9 يونيو، 2010 8:47:00 م جرينتش+3

ســــــــــامى

من شويه كنت باسمع اغنية خليها على الله
وشدنى اوى الجزء اللى بيقول " يا اللى انت اقرب لى منى عمكر ما كنت بعيد الكون ده كله يمكن وانت بس اللى اكيد

كل واحد فينا محتاج انه يكلم ربنا اوى اوى ويلجا له فى الفرح قبل الشده وفى الرخاء قبل الازمه
ربنا يفرح قلبك ويسعد ايامك

  samy

الأربعاء، 9 يونيو، 2010 9:05:00 م جرينتش+3

الحب الجميل

اكيد لان دة الشيىء الوحيد اللى ممكن يريح النفس

شكرا ليكى على المرور والتعليق

  samy

الأربعاء، 9 يونيو، 2010 9:09:00 م جرينتش+3

زهراء

جزء جميل حقيقى

الكون دة كلة يمكن انت بس اللى اكيد

دة حقيقى انا بكلمة علشان ربنا الوحيد اللى مش هعرف اجمل الحقيقة قدامة

ربنا يفرح قلوب الناس كلها

الله يخليكى شكرا جدا على الدعوة (:

شكرا على الأهتمام والمرور

  لـــولا وزهـــراء

الخميس، 10 يونيو، 2010 3:15:00 ص جرينتش+3

جميلة اوي الكلمات ..تسلم ع النقل الجميل والمفيد
تعرف انا فيه تواشيح احبها قوي اسمها مولاي اني ببابك قد بسطت يدي تحفة بجد احساسها عالي بتعبر عن البوست ..ان ملجأناش لربنا هنلجأ لمين !!


لـــولا

  samy

الخميس، 10 يونيو، 2010 12:05:00 م جرينتش+3

لولا

شكرا ليكى

طبعا احنا مهما روحنا لمين ولا لمين محدش هيفهمنا غير ربنا

لو ليها لينك ادهولى اسمعها

شكرا ليكى على المتابعة والأهتمام

  لـــولا وزهـــراء

الخميس، 10 يونيو، 2010 1:55:00 م جرينتش+3

العفو يافندم متشكرنيش انا ببقى مستمتعة وانا اتابع كل اعمالكم الجميلة
بالنسبة للينك اهو
http://www.youtube.com/watch?v=BZXEBJ38Cx0&feature=related

كنت حريصة اجبهولك بصوت الشيخ النقشبندي تحفة
لـــولا

  samy

الخميس، 10 يونيو، 2010 2:08:00 م جرينتش+3

لولا
اللة يخليكى شكرا جدا

شكرا على اللينك

انا سمعتها قبل كدة بس دى اول مرة اسمعها كاملة

شكرا

وصوت الشيخ جميل جدا على فكرة

  samy

الخميس، 10 يونيو، 2010 2:13:00 م جرينتش+3

و من سواك يرى قلبى و يسمعه

دة حقيقى مين مفيش

  samy

الخميس، 10 يونيو، 2010 2:14:00 م جرينتش+3

من لى ألوذ به إلاك يا سندى

  ساسو

الخميس، 10 يونيو، 2010 3:20:00 م جرينتش+3

يا جمالك يا سامي
بجد كلك زوق
واختيارك في الجووووون

وبجد كل واحد لو كلم ربنا
قلبه هيصفي وباله هيرتاح

موضوعاتك كلها رقه
يا ملك الرقه والزوق

  samy

الخميس، 10 يونيو، 2010 3:37:00 م جرينتش+3

ساسو (:

اخبارك اية

شكرا يعنى حبت هدف (:

أكيد يا ساسو كلمنا اربنا بيخفف عننا حاجات كتير

انا برضة انا اجى اية جنبك (:

اخجلتم تواضعنا

شكرا ساسو على المتابعة

  ساسو

الخميس، 10 يونيو، 2010 7:32:00 م جرينتش+3

عزيزي سامي
أه اكيد انت جبت هدف
بس تعرف هدفك فكرني بأهداف بركات الجميله
تحياتي

  samy

الخميس، 10 يونيو، 2010 8:03:00 م جرينتش+3

ساسو شكرا

بس انا خايف تزهقو من كل ما بكلم عنها لان البوستات اللى جاية ممكن تكون صعبة شوية

  ساسو

الخميس، 10 يونيو، 2010 10:04:00 م جرينتش+3

صديقي الجميل سامي
لا ياباشا دي معقوله نزهق منك
طاب دي تيجي بردك

انت اصل الرقه والذوق

  samy

الخميس، 10 يونيو، 2010 10:06:00 م جرينتش+3

ساسو

دة كان العشم بردك (:

الله يخليكى