تاااااااااااج




تاج
اممممم مش عارف اكتب اية دى اول مرة يجيلى تاج
البركة فى مدونة واحد شاى ههههه
تاج الستة يعنى اى ست حاجات ممكن الواحد ميعرفهمش فيك
اول ما يشوفك
طبعا انا محتار اكتب اية اصلى شخصية غامضة ولمضة
هههههههه
بهرج بس
حاضر هبطل هزار وهجاوب
اولا العصبية
بالرغم انى بهرج كتيييير و بضحك كتييييييييييييييير قوى
بس عصبى برغم الهدوء القاتل اللى انا فية
ممكن تكون حاجة تفهة للى حواليا بس تنرفزنى جدا جدا
صدقينى يا واحد شاى مش هغش من اجابتك
هههههههههه
ثانيا الأستغلال
ايوة انا مستغل ؟؟؟؟؟!!!!!
بمعنى انا بستغل حب الناس اللى حواليا جدا
ممكن ميكونش استغلال سيىء بس برضة اسمة استغلال
هما ممكن يعملة الحاجة وهما مش زعلنين انة بيعملوها ليا
ممكن تكون صعبة بس مش فارقة
هما مش مضيقين
بس لما بيحتجونى بيقولو
بس جزر وانا اظهر علطول
هههههههههه
ثالثا الحسد
تخيلو انا بقول تخيلو وانتو متعرفونيش
بس اللى يعرفنى عمرة ما يجى فى بالة كدة ابدا
ولا انا كنت اتصور دة ابدا
مش عارف غيرة ولا حسد
الأتنين انيل من بعض
انا قلت الحسد لانى حستها مؤخرا فيها
واكلم نفسى اية دة انا بحسد فولان انا بغير من فولان
بقيت مضايق جدا من نفسى
طبعا مضايق لانى مش كدة خالص واللة
ومكنتش كدة حاجة تنرفز
ادينى اتنرفزت عجبكو
ههههههههههه
أأأأأأأأأأأخ
احنا وصلنا كام اةاة
رابعا رغاى قوى
هههههههه
اة والله رغاى
يعنى اللى يشوف الهدوء اللى انا فية
عمره مايتصور انى رغاى
خداع بقة ههههههه
خامسا ممل ونمطى
يعنى ممكن مغيرش حاجات كتير فى حياتى
و ممكن دة اللى كان مخلينى مستقر فى شغلى
على ما أظن
بالرغم انى بفرح بأى حاجة جديدة
يمكن علشان نمطى
ههههههه
هيه هية هية هية هية
سادسا مش عارف اكتب اية عمال افكر بقالى 5 دقايق
6 دقايق 7 دقايق ابتديت اتوتر
ههههههههههه
اة مش لازم اعيشكو الجو
اةةة بس افتكرت
بحب اخض (اخلع اللى جدامى ) بالصعيدى يعنى
و بالمنياوى ازغف
يعنى المنياوى من دول يتخض يقولك زغفتنى
بس انا مش منياوى بس عايش بين الصعيد والقاهرة
شفتو رغاى ازاى دخلتكو فى مواضيع كتير
هههههههه
ايوة انا بحب اخض زمايلى جدا واللى اعرفهم واخواتى
حتى والدتى
سخيف صح عادى قولو مفيش مشكلة
برضة علشان الهدوء اللى انا فية محدش بيتصور انى
ممكن اكون بخض كدة
ههههههههه
خلالالالالالاص الحمد للة بس مش عارف
ادى لمين التاج انا لسة معرفش الناس قوى
بس انا ببعت لأى حد عجبة التاج انة يعملة
يارب متكرهونيش بس انا حبيت اكون صريح معاكو جدا جدا
شكرا جدا جدا جدا لصبركو عليا
وشكرا جدا جدا جدا لمدونة واحد شاى

يالا سلام وربنا يوفق الجميع
معلش دعاء اخير
يا رب الاهلى يفوز النهاردة
قولو يا رب
بكرر اوعى تكرهونى من التاج دة
ههههههه

10 التعليقات:

  мαησηα

الخميس، 10 يونيو، 2010 2:07:00 م جرينتش+3

بس امسسسسسسسسسسسسسك عرفت مين بينق عليا

كده يا سامى ماكنتش اتوقع ده منك

ابداااااااااااا

هههههههههههه

كلنا عصبيين وبنبان هاديين هى باينة

صفة ملازمة للمدونيين او لكل البشر بقت

وبعدين يا ابنى نكرهك ليه ؟

الصراحة مافيش احلى منها

وجميل انك تقعد مع نفسك تقلب فيها كده

وتشوف ايه عيوبك وايه مميزاتك

الاهلى باينه خسر صح ههههههههه

يا اهلاوى شكرا ليك انك سمحتلنا ندخل ف خفايا

نفسك واسرارها تسلم يارب

  samy

الخميس، 10 يونيو، 2010 2:23:00 م جرينتش+3

لالالالالالالالالالا مش مصدق

اختى العزيزة عندنا

انا قلت انتى مخصمانى

بهرج بجد انا مبسوط جدا جدا ان انتى علقتى عندى

افهم من الومنت ان الجهاز أتصلح يا رب

بالنسبة للعصبية تقريبا الناس كلها مبقتش طيقة بعض (:(:

على فكرة الأهلى يومها ما انا كاتب البوست دة من زماااان يومها كسب

بس خسر النهائى

بس احقاقا للحق مكنش يستحق الفوز ممكن يكون فاق فى الأخر بس مبروك للحدود

اصلى انا مش متعصب (:(:

ابقى كراريها بقى
(:
شكرا يا اختى على الزيارة

  samy

الخميس، 10 يونيو، 2010 2:30:00 م جرينتش+3

لا لا لا والله ابدا مش انا اللى بنق

(:(:

  мαησηα

الخميس، 10 يونيو، 2010 9:05:00 م جرينتش+3

هههههههههههههههههههههههه اومال مين بس

انت اعترفت اهون اهون

علشان انا زمالكاوية بتنق عليا ههههههه

لا الجهاز مااتصلحش ولاحاجة انا كنت

ما اجى اعلق عندك

حاجة تحصل واقفل الصفحة واخرج باين

حد عاملك عمل ع باب المددونة هههههههههه

النهاردة قسما بالله شفت ان تعليقى

ما اتنشرش ولااصلا قالى انه

اتحفظ وهيتنشربعد شوية

كنت فقدت الامل خلاص ف انى اعلق عندك يلا خير

  samy

الخميس، 10 يونيو، 2010 9:42:00 م جرينتش+3

والله ما انا

دة انا حتى كنت بعلق عندك بعد حوادث النق الأولى هههههههههه

يعنى جيت بعد الحدثة هى اة الحادثة الكبرى حصلت وانا بعلق

بس أصابع الأتهام مش عندى والله

وانتى زمالكوية والله انا مش متعصب خالص كنت ممكن كان زمان

هرش مية وملح على باب المدونة ليكون حد عامل عمل على رأيك ههههههه

والله نورتى

  لـــولا وزهـــراء

الاثنين، 14 يونيو، 2010 10:45:00 م جرينتش+3

ياسامي تقريباَ كلنا كمدونيين الا اننا معترفين اننا عصبيين ميغركش الهدوء والرومانسية والعقل احنا كتير بنتعصب هههه ثانياَ بالنسبة للحسد ممكن يكون حسد صالح ( غبطة) يعني بتشوف انسان عنده حاجة حلوة نفسك تون زيه عندك الحاجىة دي فبتجتهد عشان تبقى زيه ولكن الحسد انك تتمنى ان النعمة تزول منه زي واحد عنده بيت الغبطة انك تتمنى يكون عندك بيت شبه بيته الحسد بقى تقول ربنا يولع فيه وف بيته :d اوعى تكون تقصد التانية ههه لان الحسد تاكل الحسنات كما تاكل النار الحطب خلي باللك وان كانت التانية تدعي ربنا انها تزول من قلبك وتطهره على طول واول ما تشوف شئ تقول اللهم زد وبارك له فيه وارزقني مثله..استمتعت بقراءة التاج جدا يافندم ..معلهش احنا كنا في بدايتنا محدش برضه يعرفنا ومش بيجيلنا ردود كتير بس بالكلمة الطيبة والعلاقات الاجتماعية وزيارة المدونين وبناء اتصالات ما بينك وبنهم تقدر تنجح وميتعرفوا على شخصية محتركة مثلك..ومتنساش مش معنى ان مافيش ردود كتير يبقى شغلك وحش ..اختك

لـــولا

  لـــولا وزهـــراء

الاثنين، 14 يونيو، 2010 10:46:00 م جرينتش+3

انا بعتذرلك يا فندم عشان نسيت احط مدونتك في المدونات اللي بنتابعها وده سهواَ وليس تجاهلاَ ):ط

لـــولا

  samy

الاثنين، 14 يونيو، 2010 11:08:00 م جرينتش+3

لولا


لالالا ابدا صدقينى انا مش زعلان دة انا بس كنت بدردش معاكى فى الكومنت على البوست بتاعك
انا عارف ان انا فى الأول خالص لالالا صدقينى انا مش بحسبها كدة خالص انا بحط مدونين كتير عندى وبعلق عندهم وهما عمرهم ما جم علقوا عندى ولا ضفونى عندهم بس لازلت بعلق عندهم و متابعهم

وموضوع الحسد لالا انا عمرى ما حسد حد لدرجة انى اكره له الخير لالا ابدا مش علشان انسان كويس و لا ملاك لا بس انا مبحبش احسد حد الحسد الوحش دة ممكن تقولى حسد كويس اللى هو يحرك الأنسان للتطور
شكرا جدا جدا على الزيارة الجميلة دى وعلى التعليق

شكرا جدا دمتى بخير وسلام

  لـــولا وزهـــراء

الثلاثاء، 15 يونيو، 2010 1:43:00 ص جرينتش+3

متنساش التاج الاول منتظرينه مبروووووك

لـــولا

  samy

الثلاثاء، 15 يونيو، 2010 11:21:00 ص جرينتش+3

لولا

لالالا

مش هنساه

الله يبارك فيكى

(:(:(: