رسالة إلى ملاكى


ملاكى

أرجوكى لا تدعى احزانك وآلامك تهوى بكى
فمستقبلى وأحلامى مرتبطة بكى
لا أجد كلمات أو معانى تفسر هذا لكى
سأظل موجود فى الجوار أن أحتجتنى
مادام لى أنفاس احيا بها فهى لكى
أعرف انك لا تزالى فى حيرتك ولكن ليست كحيرتى
عندما أحدثك يضيع الكلام والكلمات من فرحتى
عندما سمعت صوتكى فأنت ارق من ما فى مخيلتى
فلماذا تخفين كل هذة الرقة فى نفسكى
لا تدعى احزانك وآلامك تهوى بكى
فأنت ملاكى وأنا لكى

12 التعليقات:

  myra4help

السبت، 15 مايو، 2010 3:02:00 م جرينتش+3

هي جميلة كالعادة
بس للاسف فيه حاجة وحشة هاقولك عليها؛ الملايكة في السما ، مش فيه ملايكه علي الأرض

  samy

السبت، 15 مايو، 2010 3:09:00 م جرينتش+3

اولا شكرا على التعليق

ثانيا ومن قال لك ان ملاكى من الأرض دة نزل مخصوص علشانى


شكرا

  توفى

السبت، 15 مايو، 2010 5:55:00 م جرينتش+3

مين قال ان الملايكه فى السما بس
لا فيه بشر من كتر طيبتهم و براءتهم بنحس انهم ملايكه

ربنا يخليلك حبك يا سامى و تقدر تسعدها ان شاء الله

  صيدلانيه طالعه نازله

السبت، 15 مايو، 2010 6:46:00 م جرينتش+3

الله على الحب و كلامه
الانسان اما بيحب يا سامى مش بيشوف غير اللى بيحبه و بس
و كأن الدنيا مفيهاش غيرهم هما الاتنين
تسلم ايدك على الكلام الجميل

  samy

السبت، 15 مايو، 2010 8:40:00 م جرينتش+3

شكرا توفى

شكرا على الدعوة انشاء اللة

شكرا على التعليق والمتابعة

شكرا

  samy

السبت، 15 مايو، 2010 8:43:00 م جرينتش+3

صيدلانية شكرا جدا جدا

دة اول تعليق ليكى انا مبسوط ان انت شرفتينى

اللة يسلمك دة من زوقك

دة حقيقى انا مش شايف حد غيرها

بس يا رب يارب يارب اقدر اوفيها حقها

واكون جدير بيها

شكرا

  ساسو

الأربعاء، 26 مايو، 2010 9:33:00 ص جرينتش+3

كتاباتك ياصديقي تبعث البهجه في النفوس
بين سطورك اجد نورا مضيئ
ومن احرفك اتذوق معني الأمل
واحساسك كعزف لحن جميل
دمت متألق

  samy

الأربعاء، 26 مايو، 2010 11:35:00 ص جرينتش+3

ساسو

شكرا لهذا الثناء

الذى لا استحقة

شكرا لمرورك الكريم

  ساسو

الجمعة، 28 مايو، 2010 10:36:00 ص جرينتش+3

صباح الياسمين والنرجس يا صديقي
بجد انت متواضع جدا
لأن والله العظيم انت بجد شاعر وفنان موهوب
وبجد كل حرف بتكتبه بيبقي له طعم ومعني جميل
ومدونتك بجد انا بفضلها أوي
ياعني بجد انت الاسطوره

  samy

الجمعة، 28 مايو، 2010 12:54:00 م جرينتش+3

ساسو

شكرا لالا بس فى ناس بجد بيكتبة حلو قوى

وانتى اولهم انا هاجى فيكم اية (:(:

شكرا على الزيارة

  ساسو

الاثنين، 31 مايو، 2010 4:25:00 م جرينتش+3

يا باشا دا الواحد بيكتسب خبره منك
انا اللي هاجي ايه في جمال ورقه قلمك
انت بس اللي متواضع أوي
بجد انت مدونتك من أكتر المدونات اللي بحبها جدا

  samy

الاثنين، 31 مايو، 2010 4:42:00 م جرينتش+3

ساسو (:

الله يخليكى ويوفقك

مش عارف ارد صراحة

بس بجد انا محاولاتى فى الكتابة نادرة انا يمكن مكتبتش غير فى مدونتى

صدقينى مش تواضع دى حقيقة

انتى اللى موهبة حقيقى مش بجامل بجد

انا مكتبتش غير لحد معين
ومتهيئلى مش هعرف اكتب غير لي

يمكن دى الحقيقة الصادمة (: (:

شكرا ليكى جدا